Sıkça Sorulan Sorular 

  • İLETİŞİM
    Size Nasıl Ulaşabilirim?

    0530 738 29 87 numaralı telefondan (hafta içi 09:30 - 17:00; cumartesi 09:30 – 12:00 arası) [email protected] mail adresinden (her zaman) ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınıza müşteri hizmetlerimiz tarafından en kısa sürede cevap verilecektir.
    • ÜRÜN & ALIŞVERİŞ
      Dermojet’te satılan ürünler orijinal midir?

      DERMOJET'te satılan tüm ürünler Türkiye'deki yetkili distribütörlerden alınmaktadır. Ürünlerin hepsi üretici ve ithalatçı firmaların garantisi ve güvencesi altında olup orijinaldir. DERMOJET'ten satın aldığınız tüm ürünleri güvenle kullanabilirsiniz. Müşterilerimizin sağlığı ve güvenliği en büyük önceliğimizdir.

      Ürünlerin son kullanma tarihleri nasıldır?

      Sitemizde satılan tüm ürünlerin son kullanma tarihi, aksi ürün sayfasında belirtilmediği sürece minimum 1 senedir. Son kullanma tarihi yaklaşan ürünlerin son kullanma tarihleri ürün detay sayfasında belirtilmekte ve son kullanma tarihi yakın olan ürünler gönderilmemektedir. Satın almak istediğiniz ürünlerin kesin son kullanma tarihleri ile ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      Ürünlerin paketlemeleri iyi yapılıyor mu?

      DERMOJET olarak ürünlerimizi en yüksek kalitede paketleyerek en kısa sürede sizlere ulaştırmak konusunda iddialıyız. Ürününüzün en sağlam şekilde elinize ulaşacağından şüpheniz olmasın.

      Ürünlerin ÜTS kaydı var mı?

      DERMOJET'te satılan Kozmetik ve Tıbbi Cihaz kategorisindeki ürünler Sağlık Bakanlığının Ürün Takip Sistemi’ne (ÜTS), besin takviyeleri ise Tarım ve Orman Bakanlığı Onaylı Takviye Edici Gıdalar Listesi’ne kayıtlıdır.

      Nasıl alışveriş yapacağım?

      Sitemizde yer alan "Kategoriler" içerisinden birini seçerek o kategoride bulunan tüm ürünlere ya da arama kutucuğunda aradığınız ürünün adını yazarak o ürünün bulunduğu listeye ulaşabilirsiniz. Burada "Sepete Ekle" butonunu kullanarak o ürünü alışveriş sepetinize atıp alışverişe devam edebilirsiniz.

      Nasıl sipariş verebilirim?

      Sitemizde yer alan tüm ürünlerin altında "Sepete Ekle" butonu yer almaktadır. Bu butonu kullanarak satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz, satın almak için site üst sağ köşesinde yer alan "Sepetim" butonuna tıklayarak alışveriş sepeti sayfasına ulaşırsınız. Bu sayfadan itibaren sayfa açıklamalarındaki bilgileri takip ederek vererek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

      Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim?

      1) Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız ürünün adını doğru bir şekilde arama penceresine yazıp 'Enter' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.

      2) Üst veya sol menüden ilgilendiğiniz ana kategori ve alt kategoriler vasıtası ile aramış olduğunuz ürünü bulabilirsiniz. Sitemiz tasarım esnasında marka, parça sayısı, özellik, kategori ve tema dikkate alınarak özenle hazırlanmıştır.

      Siparişimin işleme konulduğunu ve takibini nasıl öğrenebilirim?

      Siparişinizin işleme konulduğunda ve teslim olana kadar her aşamada size Müşteri Hizmetleri tarafından e-mail gönderilmektedir. Bu nedenle e-mail adresinizin güncel ve kullanılabilir olmasına lütfen dikkat ediniz.

      Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

      Ürününüz kargoya verilmeden önce 0530 738 29 87 numaralı telefonu arayarak, sitemizde bulunan iptal talebinizi oluşturarak ya da [email protected] adresine mail atarak bize ulaşabilir ve iptal işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

      Satılan ürünler garantili mi? Garanti süresi ne kadardır?

      Sitemizden satın alacağınız ürün ve hizmetlere ilişkin garanti koşulları bu ürün ve hizmetlerin türüne göre değişiklik göstermekte ve her bir ürün tedarikçisi tarafından ayrı ayrı belirlenmektedir.

    • HESABIM
      Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

      Üye girişi yaptıktan ana sayfa sağ üst köşede gözüken Hesabım butonuna tıklayarak kullanıcı bilgileri sayfasına ulaşabilirsiniz. Bu sayfada gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

      Geçmiş siparişlerimi görebilir miyim?

      Üye girişi bölümünden giriş yaptığınızda tüm alışveriş bilgilerine ulaşabilirsiniz.

      Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

      Üye girişi bölümünün altında bulunan Şifremi Unuttum linkine tıklayarak yeni bir şifre alabilirsiniz.

      Üye olmak ücretli midir?

      Mağazamıza üye olmak ücretsizdir. Sipariş verebilmek, indirim, kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz.

      Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

      Hayır, üye olmadan alışveriş seçeneğimiz bulunmamaktadır.

      Telefon bilgisi neden isteniyor?

      Siparişinizin size sorunsuz bir şekilde ulaşması bizim için son derece önemlidir. Bu yüzden siparişiniz ile ilgili olası problemlerde size hızlı bir şekilde ulaşabilmemiz için cep telefon numaranızın kayıt altında olması önemlidir. Ayrıca çalıştığımız kargo firmaları da olası sorunlarda size ulaşmak istemektedirler. Bu sebeple lütfen siparişlerinizde cep telefon numaranızı bizimle paylaşınız.

      Üyeliğin avantajları nedir?

      Özel kampanya ve duyurularından haberdar olursunuz. Üye olan müşterilerimiz, 500 parapuan kazanmaktadır. 500 TL üzeri her siparişinizde 5000 parapuan kazanılmaktadır. Bu puanları hediye çekine dönüştürüp, sonraki alışverişlerinizde indirim için kullanabilirsiniz.
    • ÖDEME İŞLEMLERİ
      Satılan ürünlere KDV dahil mi?

      Evet. Sitemizde mağaza ekranlarında gördüğünüz tüm ürün fiyatlarına o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dâhildir.

      Ödeme seçeneklerim nelerdir?

      Ödemelerinizi ister kredi kartı ile ister banka hesabımıza Havale/EFT yaparak gerçekleştirebilirsiniz. (Kredi kartı ödemeleriniz peşin olarak alınabilmektedir. Havale/EFT ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı, siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza geçtiği andır.)

      Havale yaptım elinize ulaşıp ulaşmadığını öğrenmek için dekontu mail atmam gerekiyor mu?

      Hayır dekontu hiçbir şekilde mail atmanıza gerek bulunmamaktadır.

      Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım?

      Sayfamızdan havale/EFT veya kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz. İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. SSL (Secure Soket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

      Kredi kartım onaylanmadı, ne yapmalıyım?

      Bu durumda aşağıdaki ihtimalleri değerlendirmenizi öneririz:

      • Kartınız internet alışverişlerine kapalı olabilir,

      • Kart numarasını hatalı girmiş olabilirsiniz,

      • Kartınızın kullanım süresi geçmiş olabilir,

      • Kullandığınız kart ek kart ise asil kişi tarafından iptal edilmiş olabilir,

      • Banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması olabilir,

      • Kayıp ihbarı yapılmış bir kartı kullanmaya çalışılmış olabilir.

      CCV2 numarası nedir?

      Kredi Kartınızın arkasında bulunan numaranın son 3 rakamı olup güvenlik numaranızdır.
    • KARGO TESLİMAT İŞLEMLERİ
      Detaylı bilgi için, internet sitemizde yer alan Koşullar başlığı altında yer alan Teslimat Koşulları’nı inceleyebilirsiniz.

      Kargo ücreti ne kadardır?

      750 TL ve üzeri kargolarınız ücretsizdir. Bu tutarın altındaki kargolar için sistem otomatik olarak MNG Kargo seçildiğinde 54,90 TL; Yurtiçi Kargo seçildiğinde 54,90 TL kargo bedelini alışveriş tutarına ekler.

      Kapıda ödeme yapabiliyor muyuz?

      Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

      Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

      MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

      Siparişim elime ne zaman ulaşır?

      Vermiş olduğunuz siparişi üye girişi paneline girerek siparişinizin tarafımızdan alındığını, bedelinin hesabınızdan düşüldüğünü, size ulaştırılmak üzere kargoya verildiğini adım adım takip edebilirsiniz. Bu işlemler de bir gecikme yaşanmazsa; 1 ile 3 iş günü içinde teslim edilmektedir.

      Satın aldığım ürün hasarlı veya eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

      Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir hasar, yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal kargo görevlisine tutanak tutturup, bizimle irtibata geçiniz.

      Aldığım ürünü nasıl iade ederim?

      Satın almış olduğunuz üründe bir problem yaşar iseniz, aşağıdaki şartlara uymak koşulu ile İade ürün kabul edilmektedir.

      • Ambalajı açılmamış, üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma olmamalıdır.

      • Satın alınan ürün kesinlikle kullanılmamış olmalıdır.

      • Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle yükümlüdür.

      • Kargo teslim tarihinden itibaren yasal iade süresi olan on dört (14) günlük süre geçmemiş olmalıdır.

      Yukarıdaki şartlar geçerli olan ürünler için müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da [email protected] adresine mail atarak iade talebinizi iletebilirsiniz. İade bildiriminiz tarafımıza ulaşıp onaylandıktan sonra ürün ya da ürünleriniz iade alınabilmektedir. Detaylı bilgi için, internet sitemizde yer alan Koşullar başlığını inceleyebilirsiniz.

      İade Süresi

      Sitemizden almış olduğunuz ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde ve müşteri temsilcimizin size ilettiği iade kodunu kullanarak ücretsiz bir şekilde iade edebilirsiniz.

      Teslimat ve fatura adreslerim farklı olabilir mi?

      Vermiş olduğunuz fatura bilgileri haricinde teslimat bilgisi verebilirsiniz. Faturanız teslimatınız ile birlikte gelecektir.

      Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

      Siparişinizi verdiğiniz anda sistemimiz vermiş olduğunuz mail adresine siparişinizi gösteren bir mail gönderecektir. Bundan sonraki her durum değişikliğinde de (siparişin hazırlanmaya başlaması, kargoya verilmesi, teslim edilmesi) yine mail adresinize yeni durumu bildirir mailler gönderilecektir.

      Siparişiniz kargoya verildiğinde gelen mailde kargo takibi kodu olacaktır. Bu takip kodu ile MNG Kargo internet sitesinden siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz. MNG Kargo Müşteri Hizmetleri: 0 (850) 222 06 06

      Olumsuz bir durumla karşılaşmanız durumunda mail ya da telefon ile müşteri ilişkileri departmanımıza durumu iletebilirsiniz. Departmanımız konu ile ilgilenip çözüm bulunması için yardımcı olacaktır.

      Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri nasıldır?

      Ödemesi yapılmış ve onaylanmış siparişler Hafta içi 16.00'ya / Cumartesi 12.00'ye kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya teslim edilmektedir.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR